reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
FMK UCM v Trnave

FMK UCM v Trnave

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Oficiálny blog študentov a pedagógov Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. Zoznam autorových rubrík:  MédiáMarketingNaši študentiNaši pedagógoviaSúkromnéNezaradené

reklama

Marketing

Smolenice sú „trendy“!

FMK UCM v Trnave

Smolenice sú „trendy“!

Je to priam smutné a zahanbujúce, ale ja, študentka piateho ročníka som sa podobného eventu zúčastnila prvýkrát v živote. Myslím takú tú vážnu udalosť, kde je vhodné obliecť sa formálne a kde sa okolo vás motajú sami dôležití ľudia v kravatách, odborníci, ktorých tituly dvojnásobne presahujú ich meno. Keď mi v piatok poobede zavolal spolužiak „Nechcela/nemohla by si ísť za kabinet na konferenciu?“, nečakala som nič výnimočné. Nechcela som fakultu podceňovať, ale taká už skrátka som. Brala som to len ako ďalšiu zo svojich školských povinností. To, že z povinností sa v živote často stávajú príjemné a užitočné skúsenosti som zistila až nasledujúci deň.

  • 29. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 926x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu